Ne desfășurăm activitatea la înalte standarde de etică profesională, respectând principiile creditării responsabile.
Ne ajutăm clienții să ia decizii în cunoștință de cauză, oferindu-le informații complete privind condițiile noastre de creditare. Toate informațiile despre costul împrumutului, procedura de rambursare, sumele datorate sau dobânzile percepute sunt disponibile pe site-ul nostru.
Termenilor și Condițiilor acordării împrumuturilor sunt de asemenea publicate pe site, astfel încât oricine să le poată parcurge înainte de a depune cererea pentru o linie de credit. Suntem corecți cu clienților noștri și nu vrem să îi inducem în eroare. Prezentăm informația în mod simplist și accesibil, pentru a fi pe înțelesul oricărei persoane, care nu deține cunoștințe speciale în domeniul financiar-bancar. Ne respectăm clienții și ne pasă de bunăstarea lor.
Îţi punem la dispoziţie multiple canale de feedback prin care ne poți contacta în orice moment din zi sau noapte, cel mai accesibil dintre ele fiind Serviciul Suport Clienți, unde o echipă specializată îți stă la dispoziție 24/24, 7 zile din 7. Numărul de telefon este *7788 (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).
Mai multe detalii sunt disponibile în secțiunea Creditare responsabilă.