Întrebări și răspunsuri

În această secţiune vei regăsi răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre serviciul nostru.

Dacă totuşi există nelămuriri suplimentare, te rugăm să ne scrii sau să ne suni la numărul gratuit de telefon (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

fields.categories.label
Categories

Alte întrebări

Ce este CreditPrime?

CreditPrime este un serviciu care oferă împrumuturi exclusiv online, la distanță, fără a fi nevoie de prezenţa fizică.

Cât de sigur este serviciul de creditare online?

Oferim împrumuturi la distanţă, exclusiv online, pentru confortul clienţilor noştri, însă întreprindem toate măsurile pentru a securiza interacţiunea noastră cu acesta. Datele completate în cererea ta sunt transmise printr-un sistem securizat. Interacțiunea cu specialiștii noștri are loc numai la distanță, nu trebuie să primiți acasă curieri sau alți reprezentanți ai companiei. La efectuarea plății cu cardul bancar operațiunea este procesată pe o pagină securizată a sistemului de plăți, care deține certificat internațional.

Compania deține certificat de conformitate cu standardele de securitate internaționale PCI DSS și garantează securitatea transmiterii datelor.

Care sunt termenii și condițiile CreditPrime?

Folosirea site-ului CreditPrime.ro, inclusiv navigarea pe site, parcurgerea procesului de înregistrare cât și folosirea serviciilor CreditPrime implică acceptarea Termenilor și Condițiilor. Pentru mai multe detalii accesează Termenilor și Condițiilor din meniul principal.

Ce înseamnă creditare online?

Creditarea online este o modalitate simplă și rapidă de a împrumuta sume relativ mici, pe o perioadă de 24 luni, fără prezență fizică, documente în original, gaj sau alte tipuri de garanții.

Ce înseamnă creditare responsabilă?

Ne desfășurăm activitatea la înalte standarde de etică profesională, respectând principiile creditării responsabile.

Ne ajutăm clienții să ia decizii în cunoștință de cauză, oferindu-le informații complete privind condițiile noastre de creditare. Toate informațiile despre costul împrumutului, procedura de rambursare, sumele datorate sau dobânzile percepute sunt disponibile pe site-ul nostru.

Termenilor și Condițiilor acordării împrumuturilor sunt de asemenea publicate pe site, astfel încât oricine să le poată parcurge înainte de a depune cererea pentru o linie de credit. Suntem corecți cu clienților noștri și nu vrem să îi inducem în eroare. Prezentăm informația în mod simplist și accesibil, pentru a fi pe înțelesul oricărei persoane, care nu deține cunoștințe speciale în domeniul financiar-bancar. Ne respectăm clienții și ne pasă de bunăstarea lor.

Îţi punem la dispoziţie multiple canale de feedback prin care ne poți contacta în orice moment din zi sau noapte, cel mai accesibil dintre ele fiind Serviciul Suport Clienți, unde o echipă specializată îți stă la dispoziție 24/24, 7 zile din 7. Numărul de telefon este *7788 (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

Mai multe detalii sunt disponibile în secțiunea Creditare responsabilă.

Cum pot contacta un consultant CreditPrime?

Serviciul Suport Clienți CreditPrime îți stă la dispoziție 24/24, 7 zile din 7 la numărul de telefon *7788 (tarif normal pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul României).

Cum să creezi o adresa de e-mail?

Poți crea o adresă de e-mail foarte simplu și absolut gratuit.

Îți sugerăm cele mai populare platforme

Este suficient să accesezi unul din linkurile de mai sus și să urmezi instrucțiunile paginii.

În doar câteva clipe vei avea propria adresă de e-mail.

Pentru asistență ne poți contacta la numărul *7788 (număr cu tarif normal) în orice moment al zilei.

Cum să fac rost de extrasul de cont?

Poți solicita extrasul de cont de la banca emitentă a cardului. În mod obișnuit băncile expediază extrasele lunare pe adresele de e-mail ale deținătorilor de conturi. Poți genera extrasul de contul și folosind serviciul de Internet Banking. Extrasul de cont îl poți solicita și în sucursalele băncii/lor la care deții conturi.

Cum pot afla codul IBAN?

Poți găsi codul IBAN pe extrasul de cont, în profilul de Internet Banking sau contactând banca la care deții contul.

Pot primi un împrumut CreditPrime dacă am credite active la alte instituții?

Da. Poți aplica pentru un împrumut CreditPrime chiar dacă ai împrumuturi active la alte instituții de creditare, dar nu poți avea mai mult de o linie de credit deschisă în cadrul companiei noastre, la un anumit moment.

Ce se întâmplă dacă nu achit la timp suma datorată?

În cazul în care întâmpini dificultăți de plată iar data scadentă se apropie, atunci poți achita doar minimul de plată. În acest fel, te asiguri că îți menții un istoric de creditare pozitiv, și că nu ți se vor aplica penalități. Ne rezervăm dreptul să întreprindem toate măsurile legale pentru a recupera integral suma datoriei.

Cum semnez contractul?

Pentru confortul clienților noștri, oferim posibilitatea de a semna contractul la distanță prin intermediul codului unic de confirmare expediat prin SMS la etapa înregistrării. Acceptarea Termenilor și Condițiilor și introducerea acestui cod semnifică acordul tău de a intra în relații comerciale cu compania noastră, prin respectarea tuturor condițiilor prezentate, şi deopotrivă şi contractul dintre tine si CreditPrime.

De ce să alegi serviciile CreditPrime?

  • Aplici ușor, 100% online. Transferul banilor se face în aceeași zi.
  • Suntem rapizi, foarte rapizi. Aplică și convinge-te!
  • Aprobarea liniei de credit se face rapid și 100% online.
  • Te bucuri de cea mai relaxată linie de credit. Alegi exact cât vrei să rambursezi la scadență: fie minimul de plată, fie mai mult.
  • Nu avem costuri ascunse. Suntem creditori direcți, 100% transparenți!
  • Îți oferim libertate de acțiune și control total. Tu alegi suma pe care dorești să o împrumuți!
  • Suntem un creditor de încredere.

ECOFINANCE IFN S.A., Str. Constantin Ghercu, nr. 1B, The Bridge - Faza III/Clădirea C, et. 8, Sector 6, Bucuresti.

ONRC nr. J40/5634/21.04.2017, CUI-37423620

BNR - Registrul General nr. RG-PJR-41-110328/11.10.2017

BNR - Registrul Special nr. RS-PJR-41-110087/16.02.2018

ANSPDCP, Registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal nr. 38445 și 38687

ECOFINANCE IFN S.A.. Este participantă la sistemul S.C. Biroul de Credit S.A.

Descarcă aplicația mobilă și ai acces rapid și sigur la creditele tale.

*7788

(număr cu tarif normal)

Luni - Vineri (8:00 - 19:00)

Sâmbătă - Duminică (9:00 - 18:00)

0316 400 600

(număr cu tarif normal)

[email protected]

Specialiștii noștri vor lua legătura cu dvs.

Calitatea serviciului nostru a fost înalt apreciată în cadrul premiului internațional “Time for Innovations 2019”

Dyninno FinTech este câștigător al Premiului FinTech Awards organizat de către revista internațională Wealth & Finance, la categoria „Cea mai bună companie de creditare online din Europa de Est”

© 2025 ECOFINANCE IFN S.A.. Toate drepturile rezervate.